Tisdag

I går tränade jag och Kalven för Theresa. Oj så fin han var :D Tränade galoppombyten på slutet, och fick till nåt ok byte. Ska försöka få bytena att vara relativt okej till tusse-träningen i januari :) Är så jobbigt att behöva bryta av till trav och byta galopp när man hoppar bana :P

Idag longerade jag honom på plan. Dock bara 15 min då det var lite mer än en halvmeter snö på plan, och det tyckte kalven var jobbigt, men jävlar vad bakbenen fick aktiveras ;) 

Imorgon ska jag och älskling åka iväg och hämta hö åt Kalven så han klarar sig över jul. Åsså ska jag väl motionera honom tidigare på dagen :) Sen blire att bara ligga och slappa i soffan! Har jobbat stängning två dagar i rad nu så jag längtar efter att bara få ligga hemma :)

Måste klippa Kalven innan helgen också, han är typ såhär långhårig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0